YNG Goodies
Telenor skulle lansere en nyhet i sitt YNG abonnement i 2019 – Goodies. Goodies hadde blitt utviklet etter omfattende brukertesting. I forbindelse med lanseringen ble det utarbeidet reklamemateriale for forskjellige kanaler, rettet mot en ung målgruppe
Sammen med Telenor utviklet Storyboard et digitalt kurs for forhandlere. Kurset tok utgangspunkt i reklamematerialet som var utviklet, og bygde videre på dette. Det gjorde at man kunne gjenbruke elementer av reklamematerialet, både for å skape gjenkjenning og for å spare kostnader.
Både YNG og forhandlerapparatet til Telenor er relativt unge, og kurset skulle derfor være kort og moderne i formen.
I tillegg til reklamefilmen, ble det utviklet animasjoner som spilte videre på det visuelle uttrykket i filmene og øvrig reklamemateriell. Det ble laget interaktive oppgaver der brukerne kunne utforske valgmuligheter i YNG-abonnementet. Det ble også laget quiz og oppgaver for å forsterke læringen.