Gå til hovedinnhold

Våre arbeider

Opplæring vi er stolte av

Mowi – En prisbelønt, digital læringsreise


Mowi er verdens største lakseprodusent med over 11 500 ansatte globalt. Da de så behovet for å digitalisere læringsprosessen, valgte de å samarbeide med Storyboard for å utvikle en skreddersydd læringsplattform: Mowi Academy 2.0. 

To laksestykker på en fjøl med logoen til Storyboard og Mowi ved siden av

Se hvordan Mowi, verdens ledende havbruksselskap, løste sine utfordringer ved å velge digital læring!

Les hele artikkelen >

Flere arbeider

YNG Goodies

Sammen med Telenor utviklet Storyboard et digitalt kurs for forhandlere. Kurset tok utgangspunkt i reklamematerialet som var utviklet, og bygde videre på dette. Det gjorde at man kunne gjenbruke...

Tilsynsskolen

Storyboard ble leid inn som rådgiver for å utvikle helhetlig løsning.

Offentleglova

Kurset er utformet som et digitalt magasin, «Innsyn». Magasinet er delt i fire hovedtemaer som alle inneholder varierte læringselementer som film, animasjon, oppgaveløsning, eksperthjelp og...

Aposys

Storyboard har vært rådgiver i prosessen med å utvikle helhetlig kommunikasjons- og opplæringsopplegg, samt bistå med endringsledelse, basert på målgruppeanalyse.

Kontrollforordningen

Storyboard har, i tett samarbeid med Mattilsynet, utviklet et digitalt kurs med en varighet på ca. 20 minutter. Kurset er delt inn i fem leksjoner, og hver leksjon springer ut fra en felles...

Xpand

Xpand er Forsvarsbygg sitt datasystem for håndtering av forvaltning, drift og vedlikehold, på bedriftens eiendom, bygg og anlegg.  Målgruppen for opplæringen er ansatte i Forsvarsbygg som...

Antikorrupsjon

En ting er å kunne retningslinjer og policier, men hvordan knytte dette til praksis? Norsk Tipping ba Storyboard utvikle en praksisnær opplæring som ville gi økt etterlevelse og forståelse av...
Top