70-20-10-modellen i digital læring!
Utforsk samspillet mellom 70-20-10-modellen og digital læring:
En helhetlig tilnærming til kompetanseutvikling.

Sekretær.no
70-20-10-modellen hevder at læring er en dynamisk prosess som skjer best gjennom en kombinasjon av teori, praksis og interaksjon. Hva tror du: Kan vi følge prinsippene i 70-20-10-modellen i digital læring?
Flere artikler

Fordelene med å integrere LMS med Microsoft Teams
Visste du at du kan integrere LMS-et Learning center i Microsoft Teams? Hvorfor kan det være lurt å vurdere det? Følg med, så gir vi deg svaret!
Tar du hensyn til universell utforming i digital læring?
Hvorfor er universell utforming i digital læring så viktig? Hvordan tar Storyboard hensyn til dette, og hvordan kan det gagne deg og din bedrift?
Mowi – An Award-Winning Digital Learning Journey
See how Mowi, the world’s largest producer of farm-raised salmon, solved its challenges by choosing digital learning!
Beskytter du dine digitale verdier?
I Nasjonal sikkerhetsmåned 2024 er fokuset på «Våre digitale verdier», og både privatpersoner og bedrifter oppfordres til å reflektere over hvordan de bedre kan beskytte denne informasjonen.
Slik går vi frem for å skape effektive digitale kurs for deg!
I denne artikkelen deler vi hvordan vi jobber fra første møte til ferdig kurs, og hvordan vi kan hjelpe deg med å skape et målrettet, effektivt og engasjerende læringstilbud.
Universell utforming av læringsinnhold – et samfunnsansvar
15–18 % nordmenn har en funksjonsnedsettelse. I 2022/23 fikk 12570 studenter utbetalt tilleggsstipend for nedsatt funksjonsevne. Hvordan kan universell utforming av læringsinnholdet inkludere...
Lederens rolle i å bygge en god læringskultur
Kontinuerlig læring er avgjørende for både individuell og organisatorisk suksess. Men læring skjer ikke av seg selv – det krever støtte, veiledning og tilrettelegging.
Mikrolæring – effektiv læring på minutter!
Mikrolæring har vist seg å være mer effektiv enn tradisjonelle kursopplegg. Det er ikke uten grunn at mange velger å dele opp undervisningen i mindre økter.