Offentleglova
Hvordan få et innhold som i utgangspunktet kan virke tørt og kjedelig til å både være motiverende for å lære om selve innholdet og ikke minst motivere til å bidra til en mer åpen forvaltning?

Kurset er utformet som et digitalt magasin, «Innsyn». Magasinet er delt i fire hovedtemaer som alle inneholder varierte læringselementer som film, animasjon, oppgaveløsning, eksperthjelp og refleksjonssamtaler der ulike deler av målgruppen deler sine tanker, erfaring og praksis.
Brukeren velger selv rekkefølge på gjennomføringen og kan velge mellom de ulike læringselementene.
Til kurset er det laget en prosessveileder med informasjon om hvordan prosessen kan foregå internt i virksomhetene og opplæringsmateriell som bordfoldere, læringsduk, interessevekkere og presentasjoner til bruk i ulike situasjoner.
Flere arbeider

Kontrollforordningen
Storyboard har, i tett samarbeid med Mattilsynet, utviklet et digitalt kurs med en varighet på ca. 20 minutter. Kurset er delt inn i fem leksjoner, og hver leksjon springer ut fra en felles...
Antikorrupsjon
En ting er å kunne retningslinjer og policier, men hvordan knytte dette til praksis? Norsk Tipping ba Storyboard utvikle en praksisnær opplæring som ville gi økt etterlevelse og forståelse av...
Tilsynsskolen
Storyboard ble leid inn som rådgiver for å utvikle helhetlig løsning.
Mowi – En prisbelønt, digital læringsreise
Se hvordan Mowi, verdens ledende havbruksselskap, løste sine utfordringer ved å velge digital læring!
Xpand
Xpand er Forsvarsbygg sitt datasystem for håndtering av forvaltning, drift og vedlikehold, på bedriftens eiendom, bygg og anlegg. Målgruppen for opplæringen er ansatte i Forsvarsbygg som...
YNG Goodies
Sammen med Telenor utviklet Storyboard et digitalt kurs for forhandlere. Kurset tok utgangspunkt i reklamematerialet som var utviklet, og bygde videre på dette. Det gjorde at man kunne gjenbruke...